Friday, December 2, 2011

miss nak gewdix :(

=(
malam ni myra nak jiwang sikit  =)
change mood = falling in love !


owhh. . abang. . anje miss giler gewdix2 dengan abang. anje memang la hari2 gewdix. tapi abanggg ? ikut mudd! biler gedix sangat anje pulak tak larat nak layan. .
abang. anje bored la. kan best if kite sebaye. . . hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ...

boleh macam dulu pergi sekolah same2. balik same2. rehat pun same2. . ape orang nak kate kite abaikan..
now anje abiss sekolah da setahun. . anje miss giler zaman sekolah dulu. . abang pun hari ni da tamat da zaman sekolah. . =)

dulu abang suke jiwang tau :) mesti abang tak ingat. coz anje tau abang pelupe. . !



wahh! terharu anje bace balik =)
tapi tu setahun lebih yang lepas. . sekarang kite da sries sikitkan!. yela dulu mane de berperang sakan kite.
sekarang nak perang je . .

after this mesti lagi m'cabar. awak mesti nak kerjekan? =(
anje t'pakse lepaskan abang. after that study pulak. huawahhhhhh ! abang masuk kolej anje jelah. amek fisio jugak. dulu abang cakap nak amek fisio kan?? 

dugaan betul larh semue niyh. anje harap sangat kite dapat hadapi semue ni. walaupun kite memang kuat b'tengkar akhir2 ni. tapi smue bende kecik je.

anje b'syukur ! dalam hubungan kite tak pernah wujud orang ke-3.
tu yang paling anje takut. . if wujud orang tu anje jamin hubungan kite akan t'putus .
anje sendiri yang akan angkat kaki . . tapi anje percaye dengan abang. abang selagi sayang kat anje abang takkan pernah lalukan itu. I lOVE YOU SO

ape pun esok hantar buku teks . say gudbye to your school. then datang rumah . jemput anje , kite date sampai lebam. .

im waiting ! gud nite baby. . im gonna miss you <3
terima kasih kerana membaca ^_^