Saturday, October 15, 2011

kamu cantek honey !


Temukan kecantikan sejati pada diri kamu  kerana pada dasarnya perempuan diciptakan sebagai mahluk yang indah dan cantik. Jangan hanya karena merasa hidung Anda xmancung maka penampilan keseluruhan akan memiliki efek yang sama. Belum tentu teman Anda setuju dengan pendapat Anda. Ini pendapat yang salah dasn lebih pada pendapat secara psikologis "mengasihani diri sendiri". Manfaatkan apa yang ada di wajah Anda. Jika hidung anda pesek, biarkan saja apa adasnya. Dengan sedikit tipuan, hidung penyek boleh nampak lebih mancung. Apalagi saat ini pendapat mengenai kecantikan sudah sangat universal, dalam artian: apa yang dilihat bagus menurut ras tertentu belum tentu baik untuk ras lainnya. Jadi tidak usah berkecil hati jika Anda memiliki bulu mata yang pendek dan tidak lentik. Jangan menyesal jika memiliki bibir tebal dan gempal. Jangan minder hanya karena Anda berkulit hitam. Apa yang Anda anggap kelemahan justru bisa berbalik menjadi kelebihan. Yakinlah bahwa tidak ada satu pun perempuan yang sempurna. Ada kelemahan, ada kelebihannya. Satu hal lain yang harus dikecamkan: jangan sekali-kali membandingkan diri Anda dengan orang yang tidak sebanding atau orang yang tidak berasal dari satu kelompok. Misalnya saja membandingkan diri Anda - yang tingginya hanya 160 dengan minah saleh tu !
sakit la oii !

Jangan selalu memulai memikirkan kelemahan  yang ada pada wajah . Usahakan untuk berpikir sebaliknya, melihat kelebihan yang ada pada wajah terlebih dahulu. Mungkin you memiliki kelemahan pada kulit, tapi bulu mata you bagus. Mungkin tulang pipi you terlalu tinggi, tapi bibir you seksi. Mulailah selalu dari kelebihan tersebut. Ini akan membuat you  secara perlahan  menghargai seluruh bagian wajah yang Anda miliki!

fikirkan you paling cantik !


                                                                           ******

terima kasih kerana membaca ^_^

cinta lelaki :)



  1. Si dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela dan bukan kerana terpaksa.
  2. Si dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan sanggup berubah demi menyenangi hati pasangannya.
  3. Si dia byk menasihati kekasihnya kerana si dia amat menyayangi kekasihnya.
  4. Si dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap2. (maksud: mengambil berat stiap apa yg dilakukn oleh kekasihnya)
  5. Si dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.
  6. Si dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana si dia sentiasa berasa curiga jika kekasihnya dikacau lelaki lain.
  7. Si dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya.
  8. Si dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.
  9. Adakalanya si dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana si dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
  10. Si dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.
  11. Si dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk dan dimanjai oleh kekasihnya.
  12. Si dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.
  13. Si dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya.
  14. Si dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.
  15. Si dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana si dia tidak mahu kasih sayang antara mereka menjadi luntur.
  16. Si dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya.
  17. Si dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa mengorbankan masa dirinya sendiri.
  18. Si dia membanggakan kekasihnya di depan org lain.
  19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, si dia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun si dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.
  20. Apabila timbul org ketiga,si dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.
  21. Si dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
  22. Si dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau si dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100% mencintai kekasihnya.
  23. Si dia sanggup menitiskn air mata demi kekasihnya..Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (Tidakkah anda terharu melihat seorang lelaki yg sanggup menitiskan air mata demi anda?)
                                                                                                                       majalah wanita

terima kasih kerana membaca ^_^

gewdix lah kau myra !


super bored ea myra.

oke. semalam satu bukan maen payah nak tido. dok guling2 kat atas kataiv myra yang sungguh empuk sambil peluk teddy sebesar waqqas hadiah dari ayah actually teddy tu.
*********
pukul9 pagi fun berbunyi2. huhhh. sape yang dok mengacau myra tido nyenyek ni.
comfirm la waqqas. owh ! ponteng skolah rupe nye. contoh pelajar cemerlang SPM2011 tu.
call ajak pergi TESCO ! biace la tu. mesti my future mother in low tu mintak beli barang.
huhhh ! malz nye nak bangun. tapi da sayang myra pujuk ajak jugak follow jewla. siap buat pmintaan tak nak mandy lagi. tp malang nye die suruh mandi jugak. hmm. . ikowt jewla :(
 lepas beli barang pe lagi kan? sarapan kek kodai mamak.
then balik la.
 ingat petang nak jumpe tapi apekan daye xde rezeki bile anak myra sorang tu balik.
kene la jage si comel yang baru dapat kaki tu.
tak reti duduk diam.

lepas ci kecik tido





 haha ! suke niyh . dok makeup.
 sape la take pict2 niyh?
haha. . encik Azlan la ! sape lagi..
oke2 myra da cantik da tu. stop la makeup tu. nanti pakwe lain usha taching buchux kau si waqqas tu :)


**********************************

terima kasih kerana membaca ^_^