Wednesday, November 2, 2011

lalalala !!!!


pukul 4pagi da niyh aku still ta boleh tido.
abu?? die kene tido awal esok nak skolah. 2 minggu lagi exam ! buat betul2 ea sayang. baru boleh jadi menantu Azlan !

saye sayang awak la . tatau la kenape saye sayang awak..
huhhhh ! awak gune minyak dagu eh?? haha
xde la. saye suke awak coz sikap awak yang dengil cam saye tu. NOT REAllY !
coz awak  bukan cam boy yang bersepah dekat luar sane tu.
xpe2 awak tido la saye nyanyikan lagu kite tu..
alarhhhh ! lagu tu la..  lagu kite selalu nyanyi tu ....tu pun sussah ke? alarh lagu ni :D



Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta
Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu
Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu
Seumur hidupmu





tido nyenyak ea sayang ! umuahhh !

terima kasih kerana membaca ^_^

0 join berceloteh :D: