Saturday, October 15, 2011

gewdix lah kau myra !


super bored ea myra.

oke. semalam satu bukan maen payah nak tido. dok guling2 kat atas kataiv myra yang sungguh empuk sambil peluk teddy sebesar waqqas hadiah dari ayah actually teddy tu.
*********
pukul9 pagi fun berbunyi2. huhhh. sape yang dok mengacau myra tido nyenyek ni.
comfirm la waqqas. owh ! ponteng skolah rupe nye. contoh pelajar cemerlang SPM2011 tu.
call ajak pergi TESCO ! biace la tu. mesti my future mother in low tu mintak beli barang.
huhhh ! malz nye nak bangun. tapi da sayang myra pujuk ajak jugak follow jewla. siap buat pmintaan tak nak mandy lagi. tp malang nye die suruh mandi jugak. hmm. . ikowt jewla :(
 lepas beli barang pe lagi kan? sarapan kek kodai mamak.
then balik la.
 ingat petang nak jumpe tapi apekan daye xde rezeki bile anak myra sorang tu balik.
kene la jage si comel yang baru dapat kaki tu.
tak reti duduk diam.

lepas ci kecik tido





 haha ! suke niyh . dok makeup.
 sape la take pict2 niyh?
haha. . encik Azlan la ! sape lagi..
oke2 myra da cantik da tu. stop la makeup tu. nanti pakwe lain usha taching buchux kau si waqqas tu :)


**********************************

terima kasih kerana membaca ^_^

0 join berceloteh :D: